Friday 14 September 2007

我的太空之旅(續)

經過太空之旅後,今天終於收到由火箭收集的重要數據……
專科醫生面帶笑容解釋報告內容,從磁力共振得知當初醫生的估計是對的,spinal cord之間有軟組織增生,神經受壓令左腳產生痛楚。對我來說這是一個好壞參半的消息,好消息是我終於知道困擾我長達半年痛楚原因,壞消息當然是要接受治療!最好笑的是,醫生說我因為工作太粗重,令軟組織增生。What???我最粗重的是拿起自己的杯到飲水機,然後返回坐位發呆,哈!(其實偶然也會搬重東西,但不相信是這個病的主因。)主因?重要嗎?醫得好算了吧,人生不要太清醒,會開心點。


紅色箭咀指出有問題的軟組織位置。


左邊軟組織變形突出了!!

13 comments:

Anonymous said...

知道病因咪好囉,起碼係有得醫麻!

Anonymous said...

太空人皮雅卡,先試試專科醫生的方法吧...同意你說『人生不要太清醒,會開心點』!

皮雅卡箱 said...

kenji,要知道呢個病因要五千蚊呀!好慘呀!所以你砌model個時都要注意身體坐姿﹐要不時站立休息一下呀!

皮雅卡箱 said...

elaine,之前乜都試過晒﹐唔差在呢個療程,不過實在太貴……

魚兔子 ^ U ^ said...

您要好好治療呀!唔好未溝到女, 就身病呀!

皮雅卡箱 said...

魚兔子,你係咪想講我會"生病"呢?可能我因為病就識倒靚護士呢?或者物理療治師係靚女呢?又或者等治療個時有個靚女病人呢?係咪?every coin has two sides!

魚兔子 ^ U ^ said...

讚同您的說話呀~我都會識到個更好的!哈哈~希望在明天!!

Anonymous said...

你咁樂天一定好快醫好同識到靚女哦^^

唔知點解而家好多病都唔知成因,防不勝防!

皮雅卡箱 said...

cyn,多謝關心!醫好的信心是有的,只要不搬重東西和食藥就行了。不過最困難是要時常請假去做物理治療﹐你知啦﹐多請假真的有可能被炒!加上現在公司業務不理想﹐唉……

Anonymous said...

咁你唔好再拎起你隻杯飲咁多水喇.. =.=
太空,去一次就夠喇,地球好多野等緊你架,保重呀!

皮雅卡箱 said...

小魚,我知道架啦!我會係個水機度鑽個窿,再插支食管入去食水架啦,咁就唔洗拎起隻杯啦!OK!

Anonymous said...

我會支持你的,皮雅卡箱。

皮雅卡箱 said...

Elane,物理治療真係痛到爆炸,痛到我大叫添!大家真係要保重身體,大家健健康康!