Saturday 5 January 2008

Picture.2008

2008開始了,點過呢?不想說、不想寫,看看圖片吧!

收到Rudolf及他太太的日本旅行禮物,Thank you so much!!! Rudolf,你太太那麼美,太羨慕了!

2007倒數Party食物,很好味呢!多謝Roger及Fanny的安排。

Skin和卡箱的合照。你穿紅色衫好醒神!

三角關係︰林小姐(小學同學)皮雅卡箱(中學空手道部師兄弟)梁先生(夫婦)林小姐(loop back),世界真細小!

打Wii實況(一)。

打Wii實況(二)。

很多人,很多鞋。

皮雅卡箱打開了2008年的第一場勝杖,一家贏三家,承讓、承讓!

屯門48小時大山火,就在我家的五百米外!

電塔也有危險!


2008年第一份祝福禮物,多謝你Elaine。

2008年第二份禮物,好神奇的石頭紙notebook,texture真的特別!

7 comments:

Anonymous said...

祝你2008年心想事成,生活美好!記著2008是全新的一年呢!

Cyn said...

好開心的樣子哦! 2008一開始便大勝,好運會一直跟住你。^^ 所以,你請食飯。XDD

魚兔子 ^ U ^ said...

哈哈~ 本薄上鏡, 好開心呀!

願主祝福您: 新一年, 事事順境! 日日都開開心心! 身壯力健~ ^ v ^

皮雅卡箱 said...

Tori,多謝你的祝福!我也希望你的"生活自在論"可以維持到2008年,我也希望可以做到隨遇而安,生活自在。08年有了大計沒有?有方向地生活自在是不是更好呢?

皮雅卡箱 said...

Cyn,真的好開心呀!好運不能只跟著我,也會跟著你。希望大家都開開心心啦。
請食飯?無問題,何時有空?

皮雅卡箱 said...

魚兔子,多謝你!乜我真係好唔開心咩?哈!我會開心dd。
咩身壯力健呀?呢句說話係同伯伯講架,你有冇讀過書架?

魚兔子 ^ U ^ said...

身壯力健幾好呀~ 哈哈!!