Wednesday 30 January 2008

Coke.drink.method.exe

認識我的朋友都知道我喜歡飲可樂,基於健康理由,我也不敢飲太多。大家認為怎樣飲可樂才發揮可樂的極至呢?我想在此與大家分享本人的心得。
a) 要一個有耳透明玻璃杯作容器。手的溫度會令冰溶化,令可樂被沖淡。
b) 杯邊越薄越好。若太厚的話,感覺好像在喝荼餐廳熱奶荼一樣,怪怪的。
c) 冰要比可樂多。目的是要令可樂溫度下降十分之快。
d) 寧可飲完再倒,不可等到天明(好詩!)。要在很短的時間內喝完,這樣才可以發揮冰凍可樂的樂趣!
e) 可樂 + cup noodle = 世界十大完美配對!(還要比官恩娜 + 馬國明配對好!)。不過要先把整個cup noodle 吃光才可飲可樂,次序反過來會有肚脹脹的感覺呀,請不要浪費!
f) 要在最辛苦的時刻作出以上飲可樂的方法,感覺好比楊利偉上太空!
g) 心情一定要很好,最好坐在船上邊喝邊望海,多利害!
你又會怎樣飲呢?

6 comments:

魚兔子 ^ U ^ said...

我唔飲可樂war!

皮雅卡箱 said...

魚兔子,唔飲可樂太可惜啦!不過你可以試下用呢個方法黎食其他飲品,例如芒果汁呀、提子汁呀……你話得唔得咁呢?

Anonymous said...

汽水而家盡量少飲。只會在見到玻璃樽裝可樂時先想飲。要凍但唔加冰。

皮雅卡箱 said...

cyn,我發覺很多女性都抗拒有氣飲料,其實是什麼原因呢?你可以告訴我嗎?
玻璃樽裝存氣是最好的,加上還可以承受較大的CO2氣壓,感覺特別好!
"要凍但唔加冰"是最好的飲法,cyn果然有品味!

Anonymous said...

少飲汽水只係怕肥。其實鍾意飲有汽既。有時去到d餐廳一定要order蒸餾水既,都會要有汽的哦。

皮雅卡箱 said...

cyn,唔……原來你對食水都咁有要求,我都要向你學習下先得。