Wednesday 6 June 2007

傻子一名

大家回想一下,你上一回做傻子是何時呢?秋官可能會答:是與沈小姐結婚。沈小姐可能會答:生了欣宜。老懵箽可能會答:說了八萬五。煲呔曾可能會答:我會做好呢份工。詹sir可能會答:做男人之虎男主角。IQ唐可能會答:失業率在我死前也不可能回落。Einstein可能會答:不應搭上他的表妹。Sony PS之父可能會答:發明了Palystation. 查濟民可能會答:聘請了長城。Newton可能會答:修讀了法律系。楊先生可能會答:不應改yahoo,應改young cool.
皮雅卡箱回答:剛剛發現自己是傻子,感覺難受。

20 comments:

Anonymous said...

點呀你 ?

皮雅卡箱 said...

ka po,多謝你黎睇我個blog,仲係第一個回應添!我講完就算,唔再諗lu. I am all right! 你生活好嘛?幾時食飯?我請。

Anonymous said...

下星期week day 你ok 嗎?

皮雅卡箱 said...

week day 從來不OK,工作太忙。每個星期六日都OK.不過最好兩個星期後,因為已經fully booked...haha.

魚兔子 ^ U ^ said...

哈哈,full booking其中一個是我!賓利兔回答:再追求已經不愛我的人!但現在是時候愛我的人追求我了~~^U^

皮雅卡箱 said...

賓利兔的世界,你要對愛你的人負責呀,唔好唔清唔楚,咁樣會令人地失去方向。搞得唔清楚會令人失望同傷心架。感覺真係好難受架。

魚兔子 ^ U ^ said...

知道,今次我做得好差勁.每朝早起身,好像脫皮一樣,脫皮得好痛~

魚兔子 ^ U ^ said...

我的情緒好有問題,已經找了好多朋友及家人傾,但我解決唔到,好辛苦,就不時哭泣!點樣好呀!!!

皮雅卡箱 said...

賓利兔的世界,冇野解決唔倒架!你放開d啦,你有你值得去愛既人嘛。我呢?我諗我慘過你,你唔好唔開心啦。跌低左,咪企番起身囉!

Anonymous said...

thomas回答︰放低結他去睇戲的一刻﹗

皮雅卡箱 said...

Thomas,你回頭看放低結他的一刻多麼傻呀,好女仔不應是要你這樣決擇的。雖然遲左少少,但我已經領略倒!跌低左,咪企番起身囉,多麼單簡!

Anonymous said...

你係想話我已經領略到,定係你已經領略到咁呢?哈﹗係,我認同你既觀點,傻仔做一次就夠了﹗之後我會醒d﹗

Anonymous said...

可能猜錯,但我想只要你自己是真心的,傻也是傻得可愛的。以心待人的總會被眷顧的。放開點吧!

祝福你!

皮雅卡箱 said...

cyn,無錯,非常同意你既見解!我每分每秒都係真心真意,無奈唔係個個人都會領會得倒。不過我唔會因為咁樣改變自己,好似你咁講,放開點呢!跌低左咩?咪企番起身囉,就係咁簡單!

Anonymous said...

知易行難,要跌低左企番起身唔係話咁易,希望你可以好快做到。

今日的我回答: 當一個你重視的朋友因為另一半而不重視你。可能是理所當然的事,但對於我始終不惑。

Anonymous said...

甘就快些出來吃飯啦(要優先處理)~等我關心下你~^-^~

Anonymous said...

小魚,我同意你的觀點﹗朋友不應被忽視,但作為朋友也要有適當的體諒。
cyn, 我也同意你既"以心待人論",同時希望也會有人懂得欣賞,才有意思﹗

皮雅卡箱 said...

小魚,知易行難呢句真係好句,但係我越難行越會克服倒,真架!
仲有,你條link係小倩下面係因為"倩"字筆劃少個"魚"嘛,所以佢係上面囉!唔好小氣啦!OK??

Elaine,吃飯仲要優先處理無問題呀!星期日啦!

Anonymous said...

路過此地...看見你好像被感情事困擾,對嗎?

感情事何必那麼執著呢?
緣份由天定嘛!
不應怪任何人。

所以,不要那麼執著呀! 放開點!

皮雅卡箱 said...

Amy,你路過此地,大家真係有緣!你講得好啱,天注定既野我都冇計。所以話跌低左,咪企番起身囉!Thanks for reading my blog, leave your blog address next time, OK?