Thursday 24 May 2007

100% ant free 豬肉鬆



如果你有一天發現你家中的豬肉鬆有螞蟻入侵,你會怎樣處理呢?

A) 不理會,打開就吃,補充人體不能製造的胺基酸。
B) 一邊吃,一邊小心把螞蟻分開,還用OK手勢握死牠。
C) 把豬肉鬆分成數份放在A4紙上,小心奕奕用筷子鬆開豬肉鬆,好讓螞蟻有機會安全地離開。確保所有螞蟻離開後,放回肉鬆在瓶內,並把瓶子放入雪櫃,不再讓螞蟻有機會接近。
D) 不理會螞蟻生死,一拼把豬肉鬆掉進垃圾箱。

你會選那一個做法呢?我就選擇了C。因為我覺得每隻螞蟻也是一個生命,牠是活生生的走過你面前,不可以隨隨便便的把牠殺死!殺死一隻螞蟻看來微不足道,但正正反映你對生命的尊重。牠們個子細小,生命就不值一錢嗎?我絶對相信答案是否定的!我相信如果從小對小朋友作出類似的教育,他或她將來思想上會較善良,會從心出發,將來做什麼也會成功。就算我們不計較得失成敗,有一個善良的心已無悔一生。對嗎?

13 comments:

Anonymous said...

哈哈!
如果螞蟻數量少,我會選C;
如果螞蟻數量多,我會選D,但並不是不理牠們的存活,可能在別的地方裡,牠們會有比豬肉鬆更多機會吧~我不會弄死牠們的~
但其實自從由村裡摋到大廈居住已甚少接觸螞蟻了...你的文章反而令我回想起小時候的生活^-^

皮雅卡箱 said...

好多時好多野都會勾起開心同唔開心回憶,我就會記住開心回憶。例如黃金戰士嗰d。希望你小時候生活係開心啦!

Anonymous said...

100% ant free 呢個題都幾有心思﹗我幾鐘意﹗青年人俾心機﹗哈﹗

皮雅卡箱 said...

Thomas,估唔到你咁有興趣呢個topic,家姐會選A or D 喎!佢都係typical怕麻煩都市人。你又係咩人呢?

Anonymous said...

你真的"仁至義盡"

魚兔子 ^ U ^ said...

我會 ~ D) 不理會螞蟻生死,一拼把豬肉鬆掉進垃圾箱。因為眼不見為乾淨, 哈哈!!^o^

皮雅卡箱 said...

匿名,我都係盡人事。你會咁做嘛?

皮雅卡箱 said...

賓利兔,你真係無愛心……做女仔無愛心扣晒分啦!

魚兔子 ^ U ^ said...

:( 咁點算呀??!!哈哈...您要更改我的Blog link la!!:D

魚兔子 ^ U ^ said...

明天會更好~ ~^v^ 如果想傾訴, 可以隨時找我~~

皮雅卡箱 said...

賓利兔的世界,我日日都好好,無咩要傾訴喎!你有野想講咋?哈!

魚兔子 ^ U ^ said...

衰仔呀!您永遠都令我咁開心,我好開心跟您做朋友!Yeah~ ~

皮雅卡箱 said...

賓利兔的世界,我都好開心認識你。要關心你愛既人,簡單直接就可以了。