Friday 8 June 2007

公司的會議

每次在公司開會,你在做什麼呢?打sms?打蓋睡?還是一直想著何時開完會議呢?我今日開了六小時的會議,很長呢!一個接一個的topic,一個接一個的講者。對於我來說,開會並無不妥當的地方,大家經過會議得到共識,多好呢?但有幾多人認為開會要開六小時呢?我一點都不認為一個會議要開六小時,因為人的集中力是有限的,要一個人長時間坐下來思考、回答問題、提出建議是不可能的。在大家都想回家的心理上,開會的意義大大的減少了。因為大家也會長話短說,盡早開完會議回家,你可想像在會議未段的topic有多重要也變得無聊。你有否細心回想會議往往在最後半小時進程得最快呢?那就可以証明會議跟本就不用那麼長,我相信兩小時已經是極限了。你又開過多長的會議呢?

4 comments:

Skin Wong said...

其實...
我之個份工,工作性質就係.
開會,講電話,寫EMAIL. 就係甘.

皮雅卡箱 said...

skin,你已經有自己公司,有自己話事權,好多野自己話晒事(係屋企唔知又係唔係呢?哈!)。我打工仔一名,野已經做唔晒,仲要開六個鐘會……救命呀!最慘我又要開番六個鐘無錢OT去做番晒d野。

魚兔子 ^ U ^ said...

可否有合理的工作時間呢? 香港就少lu! :)

Anonymous said...

我諗只有政府工先有較好既工作時間,其他既都唔駛諗﹗