Monday 14 May 2007

台灣有雙十,香港就有雙五

我會定剛剛過去的五月五日為大快活日,因為我的早、午、晚三餐也在大快活解決。三餐的餐單已列在下方︰

早餐-火腿蘚茄通粉、熱阿華田。
午餐-炸豬扒飽、凍奶茶。(奇怪呢?午餐也有炸豬扒飽,因為工作太忙呀,下午兩點半才吃午飯。)
晚餐-燒汁魚塊、生菜、粟米魚肚羹、熱中國茶。

其實在多間快餐店當中,大活快都算無水準的representative。真的不敢相信我會一日三餐在這裡吃。天呀!點解……點解呀!點解我要迫我食無水準的食物呀!


食得夠尖_大快活!(要唱呀,不要讀呀!”_”號為長音。)


晚餐-燒汁魚塊、生菜、粟米魚肚羹、熱中國茶。


Thomas也食得發呆!!


皮雅卡箱與李Sir合照。同李Sir去大快活無所謂啦。

7 comments:

Anonymous said...

講到難食,大快活真係representative﹗d 食物好似真係由唔同既材料,分開煮咗,之後夾番一起做個餐出黎咁﹗真係有heart﹗你知喇,分開煮要洗番好多用過既杯杯碟碟架麻﹗

Anonymous said...

仲有,鮮茄既鮮字係無草花頭既,蘚係一種fungi黎,唔怪得個餐咁難食喇﹗哈﹗x 10000000000000000000000﹗

皮雅卡箱 said...

哈!我都覺得怪怪地架啦,原來個鮮字打錯左。哈!大快活同大家樂都係快餐,但係水準真係差好遠。我近排發覺美心MX係好好食,佢有個tea係三文治+french fire,真係無敵呀!要試下。

玉兔大帝 said...

我最不喜歡大快活啲嘢食,唔...:(

皮雅卡箱 said...

玉兔大帝,我今日都去左大快活食lunch,食左個雲耳蒸雞,都OK。呀驅就慘啦,叫左個鴨腿湯飯,好"un"呀!慘呀!要食垃圾食物!你近排點呀?我就黎做到死啦!

Skin Wong said...

大快活, 其實已經改善左好多,最小我會近年都會願意去食. 從前? 打死我都唔去

皮雅卡箱 said...

skin,無錯,大快活已經改善左,但係都係最差個個。人地有八十幾分,佢由10分升到11分,都係肥佬!