Thursday 19 April 2007

My work place.



你看到上面一幅不是垃圾堆,而是我工作的地方!很混亂吧?我每天都是在這個混亂的地方工作,你看到電腦Monitor嗎?那個有很多黃色3M Memo紙圍住的就是啦!你可見到我可以寫字的空間嗎?就是Monitor對下的兩張A4紙空間囉!大家再請看看Monitor右邊的一排排File box,很多關於Polymer資料,我看完又看也看不完呢!再看右一點,又是一堆垃圾似的客人樣辦和File box,樣辦多到不得要命,那有地方儲存呢?有!就是放在地上囉!正正就在真垃圾桶旁邊。所以我有很多想掉但又不能掉的垃圾。其實我可以把所有樣辦放回倉庫,但當要找回它們的時候就會很麻煩,所以唯有放在地上。
其實這份工作真的十分忙碌,分分秒秒都在思考,分析客戶的無理要求,再與我司大鼻的營業員角力…天呀,這樣工作何時才完結呢?我只想做自己的polymer,給我時間好嗎?

11 comments:

Anonymous said...

真係打仗甘亂呀~好感受到office的工作環境和氣氛呢!

玉兔大帝 said...

無見咁耐,你個位...哈哈哈...sorry 收唔到聲!真係好唔Quality of Life! -_-

皮雅卡箱 said...

Elaine,係好亂架……打仗咁架……冇辦法,太忙冇時間收拾。

皮雅卡箱 said...

玉兔大帝,陳生搞簽證唔係香港,我做埋佢d野,做到我死呀!前日十一點先走,返到屋企十二點幾…好慘。

玉兔大帝 said...

你要努力,為了事業及生計! :)

Anonymous said...

Oscar, 我睇完你D相之後好有感動想幫你執下D嘢, 免費私人助理, what do you think? 不過我以前都係咁架, 過哂office hour 都要係咁做做做, 好多時都OT 到成12點呀1點咁, 連尾班車都走埋, 都唔知為咩, 唔食飯架啦, 情願早d訓. 最激會OT 到成2點, 而家諗番都驚. サラリーマン, 我祝你早日達到理想, 做D自己真正想做嘅嘢. ET

皮雅卡箱 said...

玉兔大帝,陳生無啦啦又返左黎啦!我又可以早d 放工啦!好野。無錯,我要為左生計,你都要努力呀!

皮雅卡箱 said...

ET,呢個月真係做死人,我呢份工好多時都要落手落腳做,搞呢搞lu架,所以做到十一點真係好攰架!你幫我執野呀……唔係咁好意思既……哈!

Anonymous said...

太恐佈啦...咁亂點樣工作呢?
其實可唔可以買個高櫃係垃圾筒旁,之後放晒D Sample入去?
當然...有時間買櫃都寧願早D走人啦...
努力呀,Oscar!

Anonymous said...

太恐佈啦...咁亂點樣工作呢?
其實可唔可以買個高櫃係垃圾筒旁,之後放晒D Sample入去?
當然...有時間買櫃都寧願早D走人啦...
努力呀,Oscar!

皮雅卡箱 said...

Kenji san,係呀,你講得好啱,得閒都去左洗手間同飲水,何來有時間拾地下d sample呀!痾屎都冇時間呀!