Sunday 8 April 2007

小時候的畫作



還記得小時候自己的手筆嗎?還記得你自己在小學時上美勞的回憶嗎?我相信回憶總時有的,但作品還留在身邊嗎?我好有幸可以從一個小學同取回一幅我小學時期畫在這位同學的紀念冊上的一幅作品。你看看她是誰?如果你有看過"City Hunter 城市獵人"這本漫畫或動畫,你可能有機會認出她就是女主角惠香小姐。你可認得嗎?如果可以的話,我的作品還是不錯的呢!以小學生的水準來說,不俗吧?

13 comments:

Anonymous said...

Oscar, 你D畫功都唔錯wo, 好有潛力,之後仲有無繼續畫呢?

皮雅卡箱 said...

哈,我同thomas都好鍾意Art,小學中學都係。我中學試過考全級第一名,估唔倒呢?至於繼續呢個問題,有時間都會發揮下,好似彈結他咁囉!Let's Rock!!

Anonymous said...

其實當年邊個考全級第一仲係一個迷﹗因為榜上的中文姓名是oscar,英文姓名是我﹗我們的中學早已bi-lang﹗勁呢﹗

Anonymous said...

好離奇wor,不過大家都有天份,唔洗爭!haha!

Skin Wong said...

我估依個問題,要叫雲海follow up 一下.

皮雅卡箱 said...

kenji, 我諗我有天份d,還記得小學美勞的作品我貼堂貼得多個thomas架!

Anonymous said...

咁都爭得一餐 ?!!

皮雅卡箱 said...

小魚,咩爭呀?係是實嘛!我真係貼堂多d架!講事實呀。我呢個惠香真係畫得唔錯架!

Anonymous said...

哎吔......他不是孟波嗎?

Anonymous said...

睇0黎你地個老師係想整蠱你地多 d... 孖仔同班真係有 d 麻煩...

皮雅卡箱 said...

Skin,呢個case雲海係follow唔倒架,因為我地係真真正既地球人,佢一定搵唔倒答案。

皮雅卡箱 said...

Elaine,我收倒你個email啦,thanks!佢係惠香黎架!

皮雅卡箱 said...

小魚,我地中學唔係同班架!所以真係奇怪!