Friday 27 April 2007

黃金戰士



黃金戰士這套卡通大家有看過嗎?如果有,相信大家是同generation呀!如果不知道黃金戰士是乜東東,你年紀還小,或者妳是女性,不喜歡這些男性玩具。
其實我並沒有買這些懷舊玩具習慣,買這個玩具是因為它們是復刻版,復刻得很切底。如何切底呢?除了用回80年代超合金原裝設計外,最欣賞的就是復刻的紙盒!每個黃金戰士都配有原裝紙盒、變身說明書、飛彈配件,真的十分原汁原味!雖然事隔二十多年,我對這些盒還有少許印象呢!可能以前沒有機會買,只在玩具鋪看過盒,所以印象特別深。
說話不用多說,大家看看圖片懷舊一番啦!


三位黃金戰士及其原裝紙盒。


Left to right: Scope lightan, Gold lightan, DenJi lightan.


十分舊色的變身示範圖!正!

9 comments:

Anonymous said...

成個design都好似當年,不過佢地都幾重手,唔知當年係唔係都係咁有質量?我都係想鐘意18k 金果個version,d 手同腳靈活好多,不過就會失去復刻的意義﹗

Anonymous said...

我細個果時都有黃金戰士架, 屋企有2隻,係 scope lightan 同 好以垃圾桶果隻, 而我擁有果個就係 scope lightan. 我記得以前果隻version 係好重手, 好有質感架, D手腳可以收埋係背脊度, 對眼可以裝2粒黃色嘅子彈, 仲可以飛出黎添架. 另外果隻係我亞哥嘅, 我記得佢果隻可以裝一疊五毫子落去架, 不過呢2隻經典嘢唔知去咗邊嚕~

Anonymous said...

好正呀,幾多錢呀?

皮雅卡箱 said...

et,你個隻scope lightan 同你呀哥隻KenJi lightan而家賣緊九百蚊度。如果你仲係度就發ul...
而家出呢個係第一次完全復刻,所以你而家買番個scope lightan,質感同你以前完全一樣架!有冇興趣買呢?

皮雅卡箱 said...

阿蟲,一個大約為二百蚊,有冇興趣呢?廿幾年第一次完全復刻喎!

皮雅卡箱 said...

Thomas,雖然18K金version黃金戰士十分靈活,但係同意你講冇左復刻意思。呢個復刻真係正!

玉兔大帝 said...

真係好金war!

皮雅卡箱 said...

真係好金架!我已經買齊六集做左個大集合,你睇睇我個新post啦!

Anonymous said...

我女朋友送左一合六個給我, 但係點解冇左黃金戰士既??