Monday 1 October 2007

開心的生日Party!

剛剛從朋友生日Party回來,認識了不少小魚表妹的美女朋友,感覺愉快,一洗早前的不快事,哈!

主角並不是表妹(剛剛才知道她生日是在五月份,Sorry),而是她的朋友小倩小姐。全晚大約有三十位嘉賓到來慶賀小倩的生日。雖然不是每人也送上生日禮物,但我總算是第一次見面(其實是第二次,事緣太複雜,不在這裡詳述。),所以也買了一份小禮物送給她。價值不高,但總算是有心挑選的。(小倩,禮物挑選的準則是跟據你的文風再加以想像出來的結果,顏色不選你喜歡的紫色是因為想像你應有很多吧!如果不合用請多包涵!)

雖然很少機會到這麼熱鬧的Party,但感覺也相當好!全場雖然美女如云,但沒有拿到一兩個手機號碼,真失敗呢!(mkt, 如果你在場,例必有一兩個號碼吧?)

聽說當晚有紅酒供應,但到離場一刻並沒有出現,有少許失望呢!最後很多謝小倩的邀請,下次有機會再跟你喝吧!


小倩與一衆美女。

20 comments:

Anonymous said...

哈哈~在party中認識到不少美女而忘卻煩憂~男人呀男人~哈哈~很好啊~

Anonymous said...

代小倩多謝你賞面出席其生日派對,想飲紅酒應早點說嘛,點都會為你安排.By the way,你被強行索吻的事件已被拍下video,你該慶幸有個好兄弟幫你擋...嘿!

魚兔子 ^ U ^ said...

好開心WAR~咁多靚女,無攞電話,咁失敗呀您好!

相中邊個女仔生日呢? 她喜歡您的禮物嗎?

Anonymous said...

係十月呀... 十月十月十月十月,明未?
寄番 d 相去我醫猫啦,唔該...

如某人,好想睇段 Video... 不知坐在他身後花容失色的我有無唔小心被攝了,很擔心...

皮雅卡箱 said...

Elaine, 好難得可以輕鬆下嘛,俾我放鬆一次咁多啦!好嘛?

皮雅卡箱 said...

如某人,很高興Cyn有你這個朋友,那麼賣力!紅酒下次一起飲吧!
還有,我沒有被索吻,看看video可以做証呀!

皮雅卡箱 said...

魚兔子,開心到無攞電話添!
相中邊個生日我故意唔講,因為唔知小倩想唔想人家知道佢係邊個嘛!明唔明?
你都開番個生日party啦,好開心架!去M記開呢?

皮雅卡箱 said...

小魚,乜係十月咩?hahhahahahahahahahaha...噢,sorry...我會記得架啦,到時叫陳占美搞番個party啦!等我再有機會認識美女呀!

Anonymous said...

你沒有被吻到喇,不過有被「推倒在沙發上」囉...Ai, 我唔應該咁多嘴。

小魚,小倩叫我將所有video輯錄成精華,好似話想擺上網send俾全世界,may be youtube?

Anonymous said...

當晚美女如雲,美女照只登其中幾個靚女,有大細超之嫌喎。
TORI

Cyn said...

謝謝你哦,好開心你來了,還帶了禮物給我。很漂亮,我今天都帶著呢^^ 你好有心思。

不過別再叫我小倩小姐了...有點怪怪的

Cyn said...

補充,電話thomas攞左3個。你問佢嘛。又或者你那時應該主動幫佢。 XDD

Anonymous said...

我邊個月生日都唔知,我先唔會開 Party 介紹靚女你識呀... :p

Youtube 0係一個好工具呀... 記住 send 條 link 俾我...

皮雅卡箱 said...

unforgettable,其實想post多一點相片,但無奈只用手機拍下這一張。沒有機會跟你合照真可惜呢!

皮雅卡箱 said...

cyn,多謝你賞面戴上我送給你的禮物,其實心思不只是我一個人的,我還請了一位女性朋友一起挑選的,哈!在這裡也要多謝她呢!

皮雅卡箱 said...

小魚,唔好嬲,最多我自己係M記搞開心樂園生日派對,你叫你靚女朋友黎就得架啦!唔該晒!

魚兔子 ^ U ^ said...

哈哈...不用客氣~ 最緊要, 您朋友喜歡!!生日快樂呀~

hehe...我估到邊個啦, 好靚女war~

Anonymous said...

好像很好玩~~~~~~~~~~~

皮雅卡箱 said...

魚兔子,你可能知道我小魚表妹個樣,但係你都會有三分二機會估錯喎!

皮雅卡箱 said...

tom#,很好玩呢,下一次叫小魚表姊帶你一齊去!不過一定要叫我!