Friday 6 July 2007

澳門之旅



剛剛過了的七一假期,與友人到了澳門兩天遊覽。其實澳門這個地方去了數次,但每次去的地方也有不同,所以不覺得悶。

落了船,到Hotel放低行李後,便一直向大利豬扒包出發。我們比發售豬扒包時間早到了十五分鐘,便坐下來邊吃架喱魚蛋邊等。最後順利排隊買得豬扒包,真是大幸呢!為什麼我會這樣說呢?事因上回我們又是放下行李直到大利,但大利莫明奇妙張貼了休息七天紅紙一張。大家頓覺失落。

第二站是玩小型賽車,感覺沒有刺激之餘,還覺得很危險。因為友人與我的車走不到一百米已經發現問題,加上沒有安全帶,還有一班人覺得小型賽車和碰碰車是一碼子事,天呀!我原來把自己的生命放棄了十分鐘,我發誓下次一定不會再玩。

返回酒店更衣後,便去吃有名氣的瑪嘉烈葡撻。真好吃!(其實與香港KFC賣的是一樣的,不過在KFC吃總是不是味兒。)

吃完撻後到賽狗場參觀,所有人也是第一回去,感覺新鮮!每人也下了注。我每場只下注$20,在五場賽事中贏出了兩場,覺得自己是賭神上身。原因是當我中了第一場後,友人紛紛跟我下注,最終沒有令友人失望,我又中了第二場!!雖然只是贏了數百元,但已令大家雀躍非常。

贏了錢,當然又去飲飲食食(其實澳門唯一好處是可以不停食!)。去了一間名"水佬榮"的地方食火鍋。那個湯底真的真的鮮甜,原因是鍋中有超過五十隻的蜆!再加了一隻肉蟹……天呀!是何等的美食呀!大家高興又滿足地抱著肚子,向賭場出發。

身在澳門不參觀賭場真是說不過去。今趟還去了新開的賭場,例如星際、新葡京、金沙等等。本人覺得星際酒店外觀好有時代感,不像新葡京那樣濁氣。

在賭場走了一趙,大家都疲倦了。是時候回酒店休息了。


不時停業的大利豬扒包!買啦!

瑪嘉烈葡撻,正!

第一場2號及5號,中了。

第二場4號及6號,又中啦!!

"水佬榮"火鍋!很難找到呢!迷路三十五分鐘才到呀!是Terry的好介紹,不俗!
有時代感的星際酒店。

15 comments:

Anonymous said...

聽你講先知原來小型賽車真係幾危險喎﹗仲要無安全帶?生命好寶貴呀﹗下次諗真先試呀﹗

魚兔子 ^ U ^ said...

好想好想同您們去澳門呀!!下次一定預埋我呀:( 見到您玩得咁開心,連我都好興奮呀!手信呢皮雅卡???!!!

皮雅卡箱 said...

Thomas,玩賽車真係危險,真係唔好玩!都係去食下葡撻,玩下食下好啦!

皮雅卡箱 said...

魚兔子世界,叫左你好多次去架啦,你又唔去得……手信冇呀!食晒啦!

Anonymous said...

我都Plan緊去澳門喎!仲有無D咩好介紹呀?

皮雅卡箱 said...

Kenji san,其實澳門好細,如果你第一次去,咁都係去大三巴呀,食下葡撻呀,海事博物館呀,九茹坊食鴨飯,木糠蛋糕,大利豬扒飽,誠昌水蟹congee等等。
最緊要帶多d散紙搭巴士,因為好難搭倒的士。巴士係澳門係無敵郊通工具,記住啦!

Anonymous said...

OH, That's Great! 其實我唔係第一次去,不過真係太耐無去啦,都唔知變成點!haha~

Anonymous said...

既然你都去到路環,下次可以去試安德魯的葡撻,更美味哦!雖然有些人不喜歡,但我還是覺得船屋的葡菜好吃。仲有一間叫喜蓮的茶餐廳,那個乾免牛咖哩飯超好吃!

參觀賭場,怎麼不到永利看看?

皮雅卡箱 said...

Kenji san,玩得開心d 啦!影多d 相喎!亦可以參考cyn的意見呀!

皮雅卡箱 said...

cyn,我上一次已經去過永利啦!火紅紅咁,感覺唔係咁自然。我所有朋友都係永利輸錢,好彩我冇下注。我反而做左贏家!
你介紹呢兩間我都冇去過喎,有機會去試下先,難唔難搵呢?

Anonymous said...

船屋唔難搵,在媽閣廟附近。不過好似逢星期二不營業。
喜蓮在氹仔官也街路口。
好一段時間沒去澳門了,不肯定路環市中心的安德魯葡撻仍有沒有營業。

永利我在還是地盤時走過一次,之後未有時間和心情再去。看看會不會約到魚兒們去吧! (相信很難...)XD

Anonymous said...

皮雅卡箱,

你果句 "天呀!是何等的美食呀!" 好好笑.我想像到你個樣好滑稽.
其實你真係好好彩, 可以食到豬扒飽, 我去過澳門大約有20次, 但好多時特登係出爐時間之前過氹仔食豬扒飽都唔成事. 以後食到豬扒飽先至好去賭錢, 表示你有luck.

ET

皮雅卡箱 said...

ET,哈!想像唔倒我會講"天呀"呢句呢?真係好味嘛!我地下次一齊去食豬扒包囉,一定食倒既!
你呢排好忙考Japanese exam呢?加油呀!

魚兔子 ^ U ^ said...

期待您寫新日誌~~^V^

Anonymous said...

喂,皮雅卡卡(特登咁叫)

我發現到D嘢呀, 原來我個BLOG果篇澳門之旅POST嘅第一張相同你呢度POST嘅第一張相係一樣架!!又會咁啱嘅~
不過... 我覺得我影嘅相靚過你喎, 你知啦, 我不嬲都有D藝術天份架嘛. 而你呢, 我都覺得有, 係有D藝術家脾氣囉, hahahha~

ET