Tuesday 20 February 2007

開心的年初二

每年的年初二晚上,我與一家人都會到婆婆家中吃飯。 場面十分之熱鬧,因為差不多有三十多人一起擠在一間圍村的小屋裡吃飯。因為人太多的關係,不可能每個人也可以坐下來吃飯,大部分人只有拿著碗筷走來走去的吃。因為每年也是這樣,大家都已經習慣,並且享受這個樂趣呢!


差不多二十個小菜在桌上,我不能每一細嚐,因為人太多了!


與婆婆,表姐一起合照。你有沒有發覺她們也是Twins呢?

8 comments:

Anonymous said...

請問大會幾時會發放官方圖片呢?

皮雅卡箱 said...

官方圖片將會由藍藍姐姐在網上發放,請留意msn message. 但由於還欠Patrick圖片,所以請多等一會.

Unknown said...

我真係想像唔到可以咁多人一齊食飯...

皮雅卡箱 said...

Kenji san,想唔倒呢?我年年都可以享受呢個樂趣,哈!
仲有,我支saxophone要再遲D先有...慘,無晒心機......

玉兔大帝 said...

好熱鬧~~新年真開心!你支saxophone好遲WAR ~"don't Worry, Be Happy la!"

皮雅卡箱 said...

真係好熱鬧呀!你有冇我咁熱鬧先?去澳門有冇放煙花呀?好好玩呀...
新年有冇打牌呀?我食十三么呀!勁唔勁呀?

玉兔大帝 said...

去澳門快去,快回,沒有放煙花呀!新年當然有打牌la,win約$220!! :D How about you??

皮雅卡箱 said...

勁喎!贏喎,我輸呀!慘呀。