Thursday 16 August 2007

晚餐




近日家人出外旅遊,日日不是光顧MacDonlds,就是Cafe de coral!真是吃到人都快發瘋了!天呀,為什麼要過這樣的生活呢?所以我決定充當超級大廚,煮了一餐晚餐。
第一道: 雞湯水蛋(用三隻雞蛋加同第份量的雞湯+ gut feeling mix好,再估計蒸十五分鐘,無散開,ok!);
第二道: 白烚腸仔加西芹(用剩的雞湯加水,白烚腸仔十分鐘,再烚西芹十五分鐘。無怪味,又ok!);
第三道: 香矛豬扒(買現成wellcome豬扒,再加gut feeling煎不知多少分鐘,又ok!!)
不過日日要這樣做真的不是辦法,可能又會覺得大家樂ok,人類就是這樣需要改變。

14 comments:

Anonymous said...

您D菜都幾有家常便飯feel wor... 同是天涯淪落人,個幾日真係無啖好食... 唉...

Anonymous said...

果水蛋老左wo, 下次唔好蒸咁耐啦。

Anonymous said...

想不到你烚下烚下又煮到一餐。不錯哦!其實自己煮飯感覺不錯呀,下次可以試下西餐。^^

皮雅卡箱 said...

小魚,呢d菜都係不時媽咪煮,所以一定好家常feel架!我估下估下又俾我整倒!我覺得最高難度係蒸蛋。究竟雞湯同蛋比例係幾多呢?我都係估估下,點知又得左喎!哈!

皮雅卡箱 said...

kenji san,水蛋個度唔記得用保鮮紙包好先蒸…下次會樣好d。我都知賣相係好緊要架!下次啦!

皮雅卡箱 said...

cyn,我真係烚下烚架,哈!好同意自己煮真係滿足感大好多。西餐我諗我會煎牛柳,因為自己鍾意食!五成熟,你要幾成呀?

Anonymous said...

woo!
終於有新POST 啦~!
仲係驚喜tim~!
你竟然識煮住家飯!
係啦~考完試要獎下自己先得ga~babe~

皮雅卡箱 said...

elaine,煮野食好似同我係公司做煮膠咪一樣囉,想要咩就加落去,我日日都做緊啦,所以無問題呀!

Anonymous said...

你咁問,係咪下次會煮俾我食? ^^ 我要7成。

魚兔子 ^ U ^ said...

煮得不錯war,下次煮比我食呀~哈哈...

皮雅卡箱 said...

cyn,牛柳七成over左喎,唔係咁靚既牛肉先會七成架。係去邊食都係咁架。如果你明明叫五成佢俾七成你,佢唔係唔記得左,只係舊扒唔靚,所以整唔倒囉!哈!咁你想要七成定跟我五成呢?

皮雅卡箱 said...

魚兔子,一下子咁多人想我煮野俾人食,真係有少少壓力添!不過我諗都會好過你少少,睇你個妹咁瘦就知啦,哈!!!

魚兔子 ^ U ^ said...

衰仔呀~我係事業型女士...所以煮飯不是我強項!哈哈哈哈...

Anonymous said...

想不到你對牛柳有研究,可以放心吃你煮的五成熟牛柳。你這樣說即是會煮給我吃囉! ^^