Wednesday 7 March 2007

M記的氣味回憶



今天請了半天假到尖沙咀看醫生,其實左腳一向也有毛病,走路時隱隱作痛,這回真的要看看我國最偉大、歷史源遠流長的醫術--中醫。我對中醫如何看法我將會下次再作闡述,其實我看完醫生後,到了很多人也認為是賣垃圾食物的M記吃下午茶 (最少Thomas認為是,但相信很多小朋友會在維園遊行抗議。) 。我對M記並沒有太大的抗拒,反而有一點點的感覺。
記憶小時候,大約在小學四五年級吧,阿姨帶我、表哥、小魚表妹一行多人到尖沙咀遊玩。記憶當日就是吃M記的,我還記得那薯條混合茄汁的香氣,到現在也偶然想起當時的快樂記憶。當日到那裡遊玩的細節已經忘記了,現在亦不再重要,唯有這氣味記憶深深徘迴到十多年之後的今日!所以我亦會堅持吃M記,我不會讓這記憶消失。
小魚表妹、Skin,你們有氣味回憶嗎?
P.S. 小魚表妹,你還記得我們一起去尖沙咀那裡遊玩嗎?太空館嗎?

14 comments:

Skin Wong said...

我跟你的有點不同,有時一些味道,會令我想起一段時期:

如突然的泳池味,會令我強烈的想起練水的日子,球場味道,我就想起放學打球的日子,可惜的是 (其實也不是可惜),現在到遊戲機中心打機,已經沒有煙味了,仁愛堂打機的日子,已經不能強烈的回憶到!

Anonymous said...

每當我感覺到草的味道,我就會記起我地一齊係婆婆處捉草蜢... 我仲記得... 麒表哥成日都係蝦人地個0個... 蝦我同阿慧,次次都係麟表哥氹番我地... 哈哈... 你又記唔記得呢? (不過通常蝦人個0個實唔記得,問下人啦!)

係唔係去太空館呢? emem... 唔記得喇... 但係我記得個件橫間衫(sorry, 係個幾件!) 同埋有你 d 無牙相...哈哈... 要唔要睇下 ?

BTW, 你隻腳有 mug 樹呢?

皮雅卡箱 said...

Skin,我都有打街機回憶呀,個時我唔係去仁愛堂,而係去八佰伴"小靈精"。因為小靈精係兒童機鋪,所以係唔會有煙味既。我通常都會係早上去打機,商場冷氣剛剛開,所以我既打機氣味回憶係商場中央冷氣氣味。特別呢?

皮雅卡箱 said...

小魚表妹,係呢個blog我係皮雅卡箱,唔好達我真名好嘛?仲要達埋Thomas添,真係無辜呀!
講番轉頭,乜我成日蝦你咩?真係唔記得喎。我記得捉草蜢,真係無蝦你喎…你記錯左呀,係Thomas呀,你知啦,我地咁似,你認錯嘛?哈……
我記得個件藍色橫間衫呀,係我地去大嶼山嘛。我仲拾倒好多貝殼添!
關於我隻腳,係因為同胡兆康打blowing打得太多而受傷,當時我因為受傷要退出港隊,唔係08奧運都有我份呀!

Anonymous said...

睇完有冇好d呢?小心點啊~

Anonymous said...

Hi!你小魚表妹記得咁多已經好難得,要欣賞佢既善忘。 :D

Anonymous said...

我已經忍住手無寫全名喇... 都唔算 “達” 0麻?

真係好可惜,因為你的傷患,令香港隊08年少左面金牌。你快 d 養好你的傷,2012年奧運等緊你 ga...

BTW, Cyn, 唔好係人地個 blog 到爆我 d 0野...

Anonymous said...

乜唔可以「響」全朵架??

皮雅卡箱 said...

Dice, 睇完係好左少少,但係好貴。睇左我千幾蚊。再過兩個星期睇下點,再去睇過。

皮雅卡箱 said...

Hi! Cyn 多謝你睇我個Blog,希望你爆多d我表妹啲野我聽呀!你係我表妹中學定大學同學呢?

皮雅卡箱 said...

小魚表妹,多謝你"忍"住喎!另外,奧運個d玩意留番俾d後生仔啦,我呢d old biscuit都係係屋企訓下覺好啦。
乜你好多野俾人爆咩?我好想知喎……哈!

皮雅卡箱 said...

cheng,呢度你可以用真名架,但係唔好出我真名啦。留番少少神秘感好d嘛。

Anonymous said...

噢!小魚,善忘唔算係秘密啦,唔可以話爆哦!放心啦,真正的秘聞仍然係少數人先知。

hi!皮雅卡,我係小魚中學同學,好偶然咁見過你同thomas一次咁多。當時你應該仲係積極備戰19xx奧運,未係old biscuit。 :p

皮雅卡箱 said...

cyn, 原來我地已經係有一面之緣!但係我真係對你個樣冇乜印象啦。我地係咪係洪水橋見過面呢?希望再有機同你見面啦!
係呀,我全名叫皮雅卡箱呀!記住啦。